Lekcja 6 – Powiadomienia mailowe

Użytkownik podczas korzystania z platformy e-learningowej otrzymuje różne mailowe powiadomienia systemowe:

  1. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego użytkownik otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
  2. Po złożeniu zamówienia na zakup kursu lub pakietu użytkownik otrzymuje wiadomość o złożeniu zamówienia. Jeśli użytkownik wybiera przelew bankowy jako formę płatności, w to w tej wiadomości jest widoczny numer rachunku bankowego. Poza tym dane do przelewu są dostępne na ostatniej stronie w procesie składania zamówienia, a także w koncie użytkownika w zakładce “Moje zakupy”.
  3. Po dokonaniu płatności użytkownik otrzymuje wiadomość o zaksięgowaniu wpłaty przez sprzedawcę. Jednocześnie, jeśli użytkownik jako formę płatności wybiera PayPal lub Przelewy24, to otrzymuje także wiadomości od danego pośrednika płatności.
  4. Po rozpoczęciu subskrypcji (opłaceniu pakietu lub otrzymaniu dostępu do pakietu) użytkownik otrzymuje krótką wiadomość z nazwą pakietu i linkiem do jego opisu.
  5. Po zapisaniu się na kurs użytkownik otrzymuje krótką wiadomość z nazwą kursu i bezpośrednim odnośnikiem do niego.
  6. Po zakończeniu kursu użytkownik otrzymuje krótką wiadomość z nazwą kursu i bezpośrednim odnośnikiem do niego. Na stronie głównej kursu użytkownik po zakończeniu kursu może wygenerować swój certyfikat.

Treścią wiadomości w większości administrator może zarządzać w panelu administracyjnym.

Pytania